ARIELA

2015.09.07 20:21

                                                    EJ RÁÉRÜNK ARRA MÉG.....

 

azonnal a közepébe vágok. ha csak álmodozunk és nem teszünk érte semmit, akkor nem is fog teljesülni.

a tettek embere vagyok, most már ki jelenthetem magamrol, de nem volt ez mindig így. gyerekkorom ota álmodoztam, ami az én estemben hasznomra vált a novella és a könyv írásban, de voltak terveim, elképzeléseim a jövőmről, mint annyi másnak. csakhogy az álmodozásnál is maradtak. fantáziáltam az életemről, hogy ha majd egyszer bejön, így meg úgy fogok élni.

ugye ismerős a dolog, biztosan a te környezetedben is hallottad ezeket a szavakat. aztán eltelt 5 év és abszolút semmi nemváltozott. még a szavak is ugyanazok voltak.

majd egyszer ezt így átépítem.....

azt tervezem, hogy megnyitom azt az üzletet....

amikor eljön az idő, akkor azt fogom csinálni....

jo kifogás sosem rossz és azt mindig lehet találni, hogy most éppen miért nem.

valaki a pénzre fogja, külömböző helyzetekre, a legtöbbje a lehetőségek hiányán rimánkodik. a lehetőség olyan ritka, mint nyerni a lotton és ha lennének is, annyira elfoglaljuk magunkat a rutinos életünkel, hogy fel sem fogtuk mikor mentünk el mellette. ha véletlenül észre vesszük, a félelmünk a saját kudarcunktol, a vélt biztonságunkbol valo kiszakadásbol, vagy egyszerűen csak gyávák vagyunk bele kezdeni.

mindig fel említem ezt a mondást: a félelem nagy úr, de erre is igaz. olyannyira, hogy saját bőrömön tapasztaltam. éveken keresztül húzott vissza.

féllünk minden újtol, ismeretlentől, kudarctol, de ez természetes. csak a bolond nem féll. de ahhoz, hogy valami előre mozduljon, nekünk kell megtenni az első lépést, a második már adja magát. csak el kell indulni az úton. minden megoldhato, csak rá kell jönnünk hogyan.

kérjünk tanácsot: barátoktol, az interneten, otthon és mindenkinek lesz véleménye. persze negatív is, ne feledjük az irigyeinket, bocsánat jo akaroinkat, de csak rajtunk múlik mit fogadunk meg és mit nem. ha elég erős a jellemünk, akkor nem hadjuk, hogy befolyásoljanak mások, mert ha valaki jo tanácsot nem ad, olyat amivel előbbre segítene, azt nem is kell meghallgatni.

sosem hallgattam senkire. mindig a saját fejem után mentem. nemmondom sokszor pofára estem, de mindenki hibázik és legalább megtanultam, hogy legközelebb hogyan necsináljam.

szerintem az idő a legkevesebb, ami nekünk embereknek megadatott és ha jol kihasznállunk belőle, amennyit csak lehet, akkor sokra vihessük. nézz körül, most volt nyár és itt az ősz, nemsokára jön a karácsony és a tavasz. eltelik egy újabb év és mit tettél az asztalra? ha ezt a kérdést csak egy honapban egyszer felteszed magadnak, akkor nem maradsz az álmoknál, hanem lépni fogsz.

mert aki ráér, arra rádől a ház.