ARIELA

2015.08.21 16:14

AZ URHAJÓMMAL ELMEGYEK EGY OLYAN BOLYGÓRA, AHOL....

ha mindenkinek le kellene írnia milyen legyen a tokéletes bolygó, azthiszem mindeggyik másmilyen lenne. nem is csoda, hisz ahány ember, annyi fajta. mind kulombozoek vagyunk és ez így van jól. ha egyformák lennénk, az nagyon unalmas volna.

én is elképzeltem egy ilyen helyet, ahol nincs áskállódás, kedvesek az emberek, segítokészek, odafigyelnek egymásra. nem létezik intrika, romlottság, bunozés. amikor végig gondoltam, milyen is lenne, ha minden rossz eltunne a világból, elosszor elégedettséget éreztem, aztán urességet.

képzeljétek el, hogyha nem lenne harc a munkahelyen. akkor ki kapná meg azt a vezetoi állást? senki nem akarná, mert a másikat szeretné ott látni maga helyett és eltunne a kuzdoszellem belolunk, mert nem volna érdemes semmiért harcolni, hisz úgyis valaki nekunk adná. sosem helyeznénk magunkat az elotérbe, jószivuségunk miatt és eggyikunk sem jutna elobbre a végén. hová fejlodhetne így a világ? sehová. minek?

tudom, hogy kell a csapatszellem, mert sokmindent nemtudnánk elérni egyedul, de azért az egyéni kuzdelemre is szukség van, hogy legyen ami hajt elore minket.

persze nem úgy, hogy útkozben szedjuk az áldozatainkat, de az egészséges elorejutáshoz kell egy kicsi motiváció, "hogy ha én nem igyekszek eléggé, megkapja az állást más". erre már az iskolában fekészítenek minket, kulombozo versenyekkel. ha nem akarnánk versenyezni, nem lenne sport sem. jaaaj a jó meccsek....

szerintem, ha teljesen megszunne a rossz, akkor a jó is. kell az ellentét, hogy értelmet adjon létezésunknek.

pontosan így van a szerelemmel is. a nehezen elérheto egyént sokkal jobban becsuljuk, tiszteljuk, mint aki egy pillantásra a miénk lett. sot, az ilyen csak addig a pillanatig kell. még ide is kell a harc.

de szerintem az élt minden teruletén.

figyeld csak meg, hogy amiért keményen megkuzdottél, úgy igazából megdolgoztál érte, annak mekkora értéke van számodra.

tényleg igaz a mondás, hogy ami konnyen jon, az konnyen megy. ez azért van, mert amihez nem kotodsz, azt konnyen eltudod engedni. ezért nem is számít, ha elveszíted.

végig gondoltam, mellyik bolygón szeretnék élni és rájottem, hogy ezen. itt már ismerjuk mivel állunk szemben. mégha sokszor is kapunk pofont az élettol.

erre is van egy jó mondásom: minnél nagyobb pofont kapsz, annál tobbet tanulhatsz belole!

szóval nem szertnék máshol élni. a legjobb nekem itthon, mert úgy véllem, ha itt nemtudom megteremteni a saját életemet, ahogy én szeretném, akkor máshol sem fogom tudni.

igen, sajnos eggyutt kell élnunk a rosszal is, de csak rajtunk múllik, hogy mi leszunk a rosszak, vagy vagyunk olyan erossek, hogy onmagunk maradjunk.